FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Regulamin korzystania z Forum - Aktualizacja 8.03.2006 Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Autor Wiadomość
cicHma
Założyciel & Admin
Założyciel & Admin



Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1622
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:55, 11 Lut 2006 Powrót do góry

Regulamin Forum - Obowiązujący od daty jego wprowadzenia bądź Aktualizacji - Ostatnia miała miejsce 8 Marca, 2006 roku. Regulamin ten obowiązuje każdego i każdy za jego nie przestrzeganie karany będzie ostrzeżeniami - po wykończeniu limitu pięciu ostrzeżeń zostajesz zbanowany na nie określony - precyzyjnie - okres czasu.

Po Pierwsze - Forum to jest informacyjne i klanowe. Nie jest one stworzone do rozmów ogólnodostępnych, nie możesz domagać się za wszelką cenę udostępnienia wejścia na pewne działy (w przypadku, gdy nie jesteś członkiem klanu) - decyduje o tym zarząd klanu do którego forum należy. Będąc rekrutem bądź wyłącznie użytkownikiem forum, posiadasz dostęp do nielicznych działów, takich jak podstawowe informacje dotyczące klanu oraz dział "Rekrutacja, błędy".

Po Drugie - Rejestracja - nie zabraniamy jej, administrator nie może skasować użytkownika z forum, chyba, że skontaktuje się z głównym administratorem. Czyn taki jest dozwolony w sytuacji w której wszyscy, jednogłośnie zgodzą się z propozycją usunięcia konta jakiegoś z użytkowników - Dla Administratorów i Moderatorów - Proszę o wklejanie banów, ostrzeżeń zamiast kasowania kont użytkowników forum. Jeżeli chciałbyś usunąć konto z naszego forum, prosimy o kontakt z którymś z administratorów.

Po Trzecie - Zabrania się używania języka potocznie nazywanego przekleństwami, jest to zabronione i każdy kto używa takiego języka nadmiernie będzie karany ostrzeżeniami.

Po Czwarte - Nie dubluj postów. Nie pisz ciągu kilku wiadomości pod sobą bez wyraźnego celu (np. chęci odświeżenia ważnego tematu).

Po Piąte - Nie pisz wiadomości pod wiadomością, nie wygląda to zbyt estetycznie. Dozwolone jest pisanie wiadomości pod wiadomością w wyniku zapomnianego tematu i odświeżeniu go - pomoże to w moderacji forum.

Po Szóste - Zabrania się używania jakichkolwiek sygnaturek albo avatarów sugerujących że jesteś moderatorem bądź administratorem tego też forum jeżeli jest to nie prawdą.

Po Siódme - Zabrania się używania jakichkolwiek sygnaturek bądź avatarów sugerujących twoją obecność w klanie jeżeli jest to nie prawdą.

Po Ósme - Zabrania się używania jakichkolwiek (głupich) podpisów ,linków, itp - które są bez sensowne i służą celom prywatnym. Za umieszczanie takich linków czy innych rzeczy w wiadomościach bądź podpisie (zakładka PROFIL) dostaniesz ostrzeżenie, a twój podpis/wiadomość zostanie usunięty, a możliwość dołączania tych części do postów zostanie ci odebrana.

Po Dziewiąte - Pisz estetycznie, gramatycznie i stylistycznie. Wiadomości składaj w pełne zdania.

Po Dziesiąte - Zabrania się bluzgania, wyzywania innych użytkowników forum, członków klanu, rekrutów, administracji oraz osób trzecich.

Po Jedenaste - Nie szukamy moderatorów czy administratorów forum. Zgłoszenia takie będą ignorowane. Chyba, że forum się rozrośnie i będzie taka potrzeba - sami wtedy pomocy poszukamy.

Po Dwunaste - Każde nowe zagadnienie, pisz w oddzielnych wątkach forum/tematach . Posty, które nie pasują do tematu będą przenoszone oraz blokowane w koszu .

Po Trzynaste - Zabrania się, wyciągania haseł użytkowników drogą mailową, poprzez Gadu Gadu, Prywatną wiadomość, itp.
Administracja Forum nigdy nie prosiła, nie prosi oraz nie będzie prosiła o hasła użytkowników forum - sytuacje takie, proszę zgłaszać na forum bądź Gadu Gadu administratorom forum .

Po Czternaste - Informacja dla CL'ów innych klanów CoD, CoD:UO oraz CoD2 - jeżeli chcesz posiadać z nami wspólne forum - nie ma problemu . Polega to, na tworzeniu twojego własnego forum w oddzielnej kategorii . Dostajesz tam prawa Moderatora i ty, ustalasz warunki tam prowadzone . Zgłoszenia takie proszę kierować drogą prywatną do cichmy, bądź publiczną na ogólnym, dostępnym forum .

Po Piętnaste - Na forum panują ogólne zasady netykiety oraz kultury . Chamstwo, będziemy tępić wszelkimi danymi nam sposobami .

Po Szesnaste - W razie problemów z działaniem forum, prosimy o kontakt z administratorami forum, poprzez komunikator Gadu-Gadu, bądź XFire. Przy podawaniu źródła problemu, prosimy o podanie okoliczności i informacji pośrednich, pojawiających się przy dotykanym nas błędzie.

Po Siedemnaste - Jeżeli dostałeś obraźliwą wiadomość od któregoś z użytkowników forum drogą mailową bądź drogą prywatnych wiadomości, napisz do któregoś z administratorów załączając SCREEN wiadomości wraz z nagłówkiem (najlepiej całą stronę - takie zdjęcie publikuj na zewnętrznym serwerze, np. fotosik.pl).

Regulamin może być zmieniany, poprawiany. Ostatnia Aktualizacja - 8.03.2006 r. Ostatnie poprawki - 20.05.2006 r.

Opracował: Cichma
Dla Potrzeb Klanu [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin